lapzus.blogg.se

mode , cupcakes , smink med mera

Sommar med allsång

Publicerad 2013-06-24 13:09:12 i Allmänt

Förra sommaren var jag på allsång i Katrineholm , där var Molly sanden också hon var veckans artis , jag gillar

Hennes musik väldigt mycket min favorit låt är " rollycoster" det är en underbar låt som jag älskar väldigt mycket

Jag hoppas att jag får se henne kanske denna sommar också .

Hon är väldigt snäll tycker jag , hon har en bra sång röst , men det är inte bara hon som kan sjunga i hennes familj hennes syskon Mimmi och Frida sjunger också . Hon var blond dör några år sedan i sommras färgade hon sitt hår till mörk brun . Det passar hon tycker jag .

Jag lägger upp flera inlägg senare i dag och kväll . " Hoppas att alla nu bloggare har det bra i sommar värmen "

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lapzus

jag är en tjej på 23 år älskar djur , mode ,smink , och livet

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela