lapzus.blogg.se

mode , cupcakes , smink med mera

Båt resa !!

Publicerad 2013-06-24 01:21:03 i Allmänt

 
 
 
 
Man kan åka båt på sommaren och fiska på havet. känslan att vara tills havs är en underbar kännsla 
men man ska komma i håg att smörja in sig när man är ute på havet  för man bränner up sig fortare och lovar ER att det gör ont när man ska sova för jag har varit med om det förrut , men komm ihåg att alltid att andvänd flytväst när du är ute på havet.
 
man ska vara säker där ute så att inga olyckor händer båtar kan tex hjälpa andra skadade ute på havet det finns en serier som hjälper sjuka som andvänder sin båt alltid för att komma till sina patsienter.
det är skärgårdsdocktorn, är den bästa tv serie som jag har sett 
 
jag skulle tipsa om denna film , det är en bra film att se .
jag älskar denna film  jag  hoppas att ni kommer tycka om den också
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lapzus

jag är en tjej på 23 år älskar djur , mode ,smink , och livet

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela