lapzus.blogg.se

mode , cupcakes , smink med mera

bubbelrom

Publicerad 2013-06-23 15:01:04 i Allmänt

 
 
 
Man kanske vill ha en ny Bikini nu på sommaren , som man har på straden 
dessa dag nu när det börjar bli varmt. och man kan ha någon söt klänning att ha på sig när det 
tex fest eller andra festligheter födelsedagar , studenten med mera , eller så vill man vara snygg på en Date eller så gillar man kläder som jag gjör och bara vill visa upp sina kläder ! 
Bubbelrom har bra kläder till bra pris ! Dom har kläder till varje årstid , och jag gillar deras kläder prisklasserna kan variera till olika priser från ett par hundra till runt tusen kronor och deras kläder har bra kvalitet . Hoppas att ni tittar på
Denna sida .! För jag tycker om deras kläder 
Och jag tror att ni kommer  tycka om deras kläder också , men alla kan ha olika åsikter om vad man tycker vad snygga kläder . Vad jag tycker är snygg kanske du inte gillas alls . Man får tycka vad man vill det är inget fel att tycka olika. jag hoppas att ni kommer att gilla deras kläder , ni kanske hittar något sommar plagg som kommer att använda under sommaren
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lapzus

jag är en tjej på 23 år älskar djur , mode ,smink , och livet

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela