lapzus.blogg.se

mode , cupcakes , smink med mera

Mina tankar

Publicerad 2013-06-24 19:30:03 i Allmänt

Här är det varm , typ så varmt så att man kan bränna upp sina armar . Jag hoppas att inte att jag gör det , för det gör så ONT , nu som har gjort det vet hur det känns inte skönt i alla fall . Hoppas att ni inte har haft för varm dag. Där jag är så är det varmt hela tiden nästa. Ingen skugga , jag gillar inte att det blir för varmt , det får vara mitt i mellan .

Hoppas att ni får en bra kväll jag kanske uppdaterar någon gång till innan jag går och sova i kväll

D.S " på lördag ska jag göra något spännande det kommer bilder från lördag och en del text också men det kanske inte blir lika många uppdateringar då för jag är upptagen att göra Annat "

Hoppas att ni har tålamod för på lördag blir min favoritlag , förutom min födelsedag som är på torsdag , jag hoppas att jag får pengar på min födelsedag !

Hoppas att ni följer denna blogg
Nämn denna blogg för era vänner och jag skulle bli tacksam och jag för mänga läsare för just nu har jag ca 70 läsare för jag skulle helst villa ha kanske runt 250 -400 läsare då skulle jag bli tacksam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

lapzus

jag är en tjej på 23 år älskar djur , mode ,smink , och livet

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela